Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij Rovana werkt het net even anders! Onze producten worden rechtstreeks vanuit onze leveranciers verzonden, zodat we flink kunnen besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor kunnen we onze prijzen zo laag mogelijk houden. De gemiddelde levertijd ligt tussen de 3 en 10 werkdagen (maandag t/m vrijdag, exclusief feestdagen).

Wat als mijn bestelling nog niet is geleverd?
Vanwege de grote vraag naar onze producten kan het soms wat langer duren voordat je pakketje aankomt. Mocht de levertijd van 10 werkdagen verstreken zijn en heb je je bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via support@Rovana.nl. We zoeken meteen voor je uit waar je pakketje is!

Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Wil je een product retourneren? Geen probleem! Stuur een e-mail naar support@Rovana.nl met:

  • Je naam
  • Je bestelnummer (bijv. #0000)
  • De reden van retourneren

Wij sturen je dan het retouradres en verdere instructies. Zodra je dat hebt, kun je het product via een koerier naar keuze terugsturen.

Wat kost het om te retourneren?
Retourkosten zijn helaas voor eigen rekening. De exacte kosten hangen af van de koerier waarmee je wilt verzenden. Check de tarieven op de website van je gekozen koerier voor meer informatie.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Je kunt een product retourneren als je voldoet aan deze voorwaarden:

  • Het product wordt binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd.
  • Het product zit in de originele verpakking met alle labels er nog aan.
  • Het product is niet gebruikt.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We ondersteunen de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Klarna

Alle betalingen verlopen via beveiligde systemen, zodat je 100% veilig kunt winkelen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur ons een e-mail met je volledige naam en het e-mailadres waarmee je hebt besteld naar support@Rovana.nl, dan helpen we je verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar support@Rovana.nl. Vermeld je naam, bestelnummer (bijv. #0000) en de reden voor annulering, en wij regelen het voor je.

Heb je nog andere vragen? Neem gerust contact op, we helpen je graag! 😊